- MamBiznes.pl
- Promocja firmy – jak reklamować początkujący biznes i nie przepłacać?
Promocja firmy – jak reklamować początkujący biznes i nie przepłacać?
Jak wynika z badań Starcom, Internet jest obecnie drugim najważniejszym, tuż po telewizji, medium reklamowym. W pierwszym kwartale br. nakłady na promocję w Internecie wzrosły o 11,2 proc. W jaki sposób wykorzystać jej potencjał i skutecznie zareklamować biznes w sieci, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu? Już w najbliższą środę, 10 października o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Mateusz Chęclewski, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej HESNA IMS.
To dobry czas dla polskiego rynku reklamowego, który odnotował największy wzrost od 10 lat, utrzymujący się na poziomie 10-11 proc. Wydatki na reklamę online w Polsce w ostatnich trzech miesiącach 2017 roku wyniosły w sumie 2,8 mld. To o 205 mln zł więcej niż w roku poprzednim. Według prognoz agencji mediowej Zenith, tendencja wzrostowa w roku 2018 wciąż ma się utrzymywać, a wydatki na reklamę w sieci zwiększą się o kolejne 8,1 proc. Wyniki te pokazują, że reklamodawcy nieprzerwanie wykorzystują potencjał Internetu, medium, z którego korzysta obecnie aż 28 mln Polaków.
Wśród praktyk e-marketingowych wymienia się m.in. pozycjonowanie, reklamę w mediach społecznościowych, e-mail marketing czy korzystanie z Google AdWords. To formy, z którymi spotykamy się w sieci na co dzień. Na czym one polegają? Czy jest więcej sposobów na reklamę w Internecie? Co zrobić, aby wykorzystać szansę, jaką daje nam medium, z którym mamy do czynienia niemal na każdym kroku oraz jak nie nadwyrężyć przy tym firmowego budżetu? Czy samodzielnie możemy osiągnąć efekty na miarę działań specjalistycznych agencji?
Już w najbliższą środę, 10 października o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub o tym, jak najskuteczniej reklamować biznes opowie Mateusz Chęclewski, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej HESNA IMS oraz CEO w startupie branży turystycznej Travset. Przeprowadził ponad 30 szkoleń i warsztatów z SoME w firmach i instytucjach, tworzył kreacje kampanii reklamowych dla takich marek jak: Braun, Solid Security, Eurofinance, Poznański Bank Spółdzielczy, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Pomaga także startupom w planowaniu pierwszych kampanii marketingowych.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagane są jednak zapisy pod adresem [email protected].
27 października 2022 online
SPORY W BIZNESIE
Prowadząc działalność gospodarczą bardzo często znajdujemy się w sytuacjach, w których krzyżują się…
13 września 2022 online
KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH - najnowsze zmiany prawne
Największa od 20 lat reforma Kodeksu spółek handlowych coraz bliżej. Nowelizacja Kodeksu spółek…
27 września 2022 Warszawa
Marka w digitalowej rzeczywistości - jak budować skuteczną komunikację z klientami
Konferencja dla szefów marketingu marek konsumenckich. Spotkanie będzie ogólnopolską premierą badania i rankingu…
24 marca 2020 Warszawa
Wolves Summit
Wolves Summit to międzynarodowa konferencja biznesowa, która od 2015 roku wspiera społeczność innowacji.…
23 września 2020 Gdańsk
Infoshare
Wejdź do Świata nowych technologii. Odwiedź Infoshare i poznaj najnowsze trendy, technologie i…
18 marca 2020 Kraków
Akademia wspierania i rozwoju MSP - Kraków
Jeśli reprezentujesz małą lub średnią firmę, to zostało Ci niewiele czasu na przygotowanie…