Inne formy reklamy i marketingu - konkursy, ankiety

Poza reklamą klasyczną posługującą się mediami, promocjami produktów, sprzedażą bezpośrednią, istnieje także szereg…

Lobbying

Lobbying (rzecznictwo interesów, grupy nacisku, pressure groups) to zorganizowane działania jednostek lub grup…

Pięć składników mieszanki marketingowej

Podstawą działalności każdej firmy, której celem jest zdobywanie nabywców swych produktów czy to…

Nowoczesny marketing - jak to rozumieć?

Jak z większością rozwijanych dziś rzeczy, idei, tak i z marketingiem wiąże się…

PR wewnętrzna firmy

Public relation (PR) to narzędzie promocji, które wykorzystywane jest w celu kształtowania i…

Jak zaoszczędzić pieniądze w marketingu

Każdy z przedsiębiorców chce wiedzieć, w jaki sposób prowadzić marketing tanio. Generalnie, w…

Dziesięć najbardziej powszechnych błędów marketingowych

Oto lista najbardziej popularnych błędów popełnianych przez marketingowców. Dzięki niej unikniesz wpadek i…

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa opiera się na pytaniu, „dlaczego?”. Mając dobra strategie wiesz jak umiejętnie…

Wybór strategii marketingowej

W niniejszym artykule przedstawimy krótką lekcję marketingu i główne zagadnienia z nim związane.…

Skuteczność Public Relations

Zmierzenie skuteczności działań public relations nie jest prostym zadaniem. Nie da się z…

Dlaczego kształtowanie wizerunku jest istotne dla firmy?

Wizerunek to sposób, w jaki jesteśmy postrzegani przez innych. Jego cechą jest zmienność…

PR - działać samemu czy zdać się na fachowców?

Właściciele firm budując strukturę swojego przedsiębiorstwa stają przed trudnym wyborem. Czy lepiej powierzyć…

Parę słów o systemie tożsamości firmy

W warunkach silnej konkurencji rynkowej przywilejem klienta jest możliwość dokonania wyboru spośród ofert…

Inne formy reklamy i marketingu - mailing

Dotychczasowa forma reklamy internetowej z wykorzystaniem różnego typu banerów zdaje się już nie…

Inne formy reklamy i marketingu - linki sponsorowane

W niniejszym poradniku przedstawiamy państwu najpotrzebniejsze formy aktywności firm, które nie tylko chciałyby…

Co z tą reklamą?

Nie wystarczy stworzyć projektu produktu, wytworzyć go i podać go konsumentom, bo i…

Jak dobrze przygotować konferencję prasową?

Konferencja prasowa to spotkanie z zaproszonymi przez nas gośćmi, w skład których wchodzą…

Jak przygotować informację prasową?

Często spotykamy się z potrzebą wyjaśnienia czegoś, przedstawienia nowego produktu, bądź też wystąpienia…