Metody skutecznej negocjacji

Problemy w trakcie rozmów handlowych mogą pojawić się niemal zawsze, jednak odpowiednie przygotowanie…

Jak ustrzec się manipulacji?

Coraz większa liczba klientów stara się zdestabilizować handlowców podczas negocjacji próbując w ten…

Kilka pytań na początek, czyli jak ocenić kandydata na handlowca

Rotacja handlowców w dziale sprzedaży jest bardzo duża. Jednak rekrutacja, szkolenie i wdrożenie…

INTRASTAT - nowy obowiązek w handlu z krajami UE

Od 1 maja 2004, przedsiębiorstwa, których obroty towarowe z innymi krajami UE przekroczą…

Komunikacja bez słów - gesty, którymi powinieneś się posługiwać

Porozumiewanie się bez użycia słów to nieodzowny element wszelkiej komunikacji zarówno z indywidualnymi…

Komunikacja bez słów - gesty, które przeszkadzają

Porozumiewanie się bez użycia słów to nieodzowny element wszelkiej komunikacji zarówno z indywidualnymi…

Sprzedaż alkoholu w hurcie i detalu

Często zakładając działalność gospodarczą w sektorze spożywczym (hurtownie, sklepy, bary) czy konsumpcyjnym (restauracje,…

Podstawowy element Merchandisingu - promocja w sklepie

Jak już zostało wspomniane w artykule dotyczącym merchandisingu, promocja w sklepie to jedna…

Prawo konsumenta

Prowadząc przedsiębiorstwo usługowe czy produkcyjne nie możemy pozostawać obojętni na prawo zagwarantowane konsumentom…

Podział badań marketingowych

Można dokonać podziału badań marketingowych ze względu na: czas trwania badań; rodzaj poszukiwanych…

Gwarancja jakości

W dobie wysokiej konkurencji i walki o klienta liczy się nie tylko ilość…

Wdrożenie CRM

Customer Relationship Management jest to pewien rodzaj nowej strategii biznesowej polegającej na budowaniu…

Co jest szkodliwe dla naszego image?

W artykule poświęconym elementom ułatwiającym sprzedanie wizerunku, czyli naszego image, wymienione zostały cechy,…

Image - to, co dobrze się sprzedaje

„Image” to jedno z popularniejszych słów ostatnich piętnastu lat. Według większości definicji image stanowi…

Najważniejszy wizerunek

Jedno z popularniejszych słów ostatnich piętnastu lat to słowo „image” czytane albo z…

Metody badań marketingowych pierwotnych

Za pierwotne badania marketingowe możemy uznać takie, które możemy zastosować jako pierwsze w…

Konsument w obliczu nieuczciwej konkurencji

Wraz z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o…

Konsument poinformowany o cenie

Poinformowanie klienta o cenie produktu, który zamierza nabyć nie jest jedynie obowiązkiem sprzedawcy,…