Metody skutecznej negocjacji
Problemy w trakcie rozmów handlowych mogą pojawić się niemal zawsze, jednak odpowiednie przygotowanie…
Jak ustrzec się manipulacji?
Coraz większa liczba klientów stara się zdestabilizować handlowców podczas negocjacji próbując w ten…
Kilka pytań na początek, czyli jak ocenić kandydata na handlowca
Rotacja handlowców w dziale sprzedaży jest bardzo duża. Jednak rekrutacja, szkolenie i wdrożenie…
INTRASTAT - nowy obowiązek w handlu z krajami UE
Od 1 maja 2004, przedsiębiorstwa, których obroty towarowe z innymi krajami UE przekroczą…
Komunikacja bez słów - gesty, którymi powinieneś się posługiwać
Porozumiewanie się bez użycia słów to nieodzowny element wszelkiej komunikacji zarówno z indywidualnymi…
Komunikacja bez słów - gesty, które przeszkadzają
Porozumiewanie się bez użycia słów to nieodzowny element wszelkiej komunikacji zarówno z indywidualnymi…
Sprzedaż alkoholu w hurcie i detalu
Często zakładając działalność gospodarczą w sektorze spożywczym (hurtownie, sklepy, bary) czy konsumpcyjnym (restauracje,…
Podstawowy element Merchandisingu - promocja w sklepie
Jak już zostało wspomniane w artykule dotyczącym merchandisingu, promocja w sklepie to jedna…
Prawo konsumenta
Prowadząc przedsiębiorstwo usługowe czy produkcyjne nie możemy pozostawać obojętni na prawo zagwarantowane konsumentom…
Podział badań marketingowych
Można dokonać podziału badań marketingowych ze względu na: czas trwania badań; rodzaj poszukiwanych…
Gwarancja jakości
W dobie wysokiej konkurencji i walki o klienta liczy się nie tylko ilość…
Wdrożenie CRM
Customer Relationship Management jest to pewien rodzaj nowej strategii biznesowej polegającej na budowaniu…
Co jest szkodliwe dla naszego image?
W artykule poświęconym elementom ułatwiającym sprzedanie wizerunku, czyli naszego image, wymienione zostały cechy,…
Image - to, co dobrze się sprzedaje
„Image” to jedno z popularniejszych słów ostatnich piętnastu lat. Według większości definicji image stanowi…
Najważniejszy wizerunek
Jedno z popularniejszych słów ostatnich piętnastu lat to słowo „image” czytane albo z…
Metody badań marketingowych pierwotnych
Za pierwotne badania marketingowe możemy uznać takie, które możemy zastosować jako pierwsze w…
Konsument w obliczu nieuczciwej konkurencji
Wraz z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o…
Konsument poinformowany o cenie
Poinformowanie klienta o cenie produktu, który zamierza nabyć nie jest jedynie obowiązkiem sprzedawcy,…