Inne formy reklamy i marketingu - konkursy, ankiety

Poza reklamą klasyczną posługującą się mediami, promocjami produktów, sprzedażą bezpośrednią, istnieje także szereg udogodnień, które daje nam internet. Przy jego pomocy do naszych kampanii reklamowych możemy wprowadzić takie techniki jak banery, mailing, linki sponsorowane czy konkursy i ankiety zamieszczane na łamach witryn internetowych. Nie dość, że już sama forma reklamy rozszerza grono jej odbiorców, to…

Banery - podstawowa forma reklamy internetowej

Historia banerów reklamowych jest w bezpośredni sposób powiązania z rozszerzaniem się zasięgu sieci internetowej oraz coraz bardziej masowym jej użytkowaniem. Wraz z rozwojem sieci internetowej oraz całej technologii komputerowej kreacje banerów stają się coraz bardziej interesujące, coraz bardziej ciekawe, ale też i coraz kosztowniejsze. Baner a świadomość marki Głównym celem tworzenia najwymyślniejszych banerów jest zwiększenie…

Inne formy reklamy i marketingu - mailing

Dotychczasowa forma reklamy internetowej z wykorzystaniem różnego typu banerów zdaje się już nie wystarczać. Przestają być one skutecznym „przyciągaczem” nowych użytkowników promowanego serwisu internetowego. Często stosowaną formą reklamy internetowej stał się tzw. e-mailing. Czym jest e-mailing? E-mailing zgodnie ze swoją nazwą polega na rozsyłaniu listów internetowych do indywidualnych użytkowników kont poczty internetowej dzięki bazom danych…

Inne formy reklamy i marketingu - linki sponsorowane

W niniejszym poradniku przedstawiamy państwu najpotrzebniejsze formy aktywności firm, które nie tylko chciałyby zaistnieć na rynku, ale także pozostać na nim, będąc postrzeganymi jako solidne, warte inwestycji i godne polecenia dla konsumentów. Reklama to nie tylko telewizja Jednym z podstawowych mechanizmów pozwalających na to jest reklama. Aby uprawiać ją skutecznie nie wystarczy znalezienie dobrej agencji…

Co z tą reklamą?

Nie wystarczy stworzyć projektu produktu, wytworzyć go i podać go konsumentom, bo i tak najprawdopodobniej ich nie zainteresuje. Aby tak się stało produkt, oprócz przystępnej ceny i dobrych kanałów do jego dystrybucji, potrzebuje reklamy. Bez reklamy się nie obejdzie Najprościej mówiąc reklama to najlepsze, najbardziej komunikatywne przekazywanie informacji o istnieniu i sposobie, w jaki dany…

Jak dobrze przygotować konferencję prasową?

Konferencja prasowa to spotkanie z zaproszonymi przez nas gośćmi, w skład których wchodzą zazwyczaj osoby zainteresowane tematem konferencji (jak np. strony danego przedsięwzięcia), nasi współpracownicy, ale przede wszystkim dziennikarze. I to właśnie ze szczególnym uwzględnieniem tej ostatniej kategorii gości należy organizować swoje wypowiedzi i całą konferencję w ogóle. Jak, gdzie, kiedy? Konferencja spełnia funkcje informacyjne,…

Jak przygotować informację prasową?

Często spotykamy się z potrzebą wyjaśnienia czegoś, przedstawienia nowego produktu, bądź też wystąpienia z niesłychanie ważną dla nas informacją. Najlepszą metodą dla tego typu celów jest zastosowanie informacji prasowej. O czym należy pamiętać Poszukując kontaktu z prasa musimy zastanowić się nad tym, co chcemy powiedzieć, czy będzie to dotyczyło szerszej zbiorowości czy tylko osób zamieszkujących…

Sponsoring i mecenat

Sponsoringiem nazywamy takie działanie firmy, które polega na przekazywaniu środków pieniężnych i zasobów rzeczowych osobom lub organizacjom działającym w sferze społecznej, sportu, służby zdrowia, kultury, nauki, ekologii, w zamian za świadczenia promocyjne ze strony sponsorowanego podmiotu. Mecenatem nazywamy natomiast działanie jednej osoby bądź też firmy, która wspiera finansowo bądź też jest opiekunem jakiegoś przedsięwzięcia czy…

Zarządzanie przez śmiech

Każdy szef czy też właściciel firmy chce, aby jego pracownicy pracowali jak najwydajniej, jak najmniej chorowali, byli jak najbardziej zadowoleni z pracy i nie myśleli o jej zmianie. Istnieje wiele metod osiągania tych celów. Jedną z nich, w Polsce właściwie jeszcze nie znaną, jest wykorzystywanie w pracy humoru. Wydajny śmiech Powszechnie uważa się, iż śmiech…

Jak uniknąć porażki w biznesie?

Jeśli w Twoim przedsięwzięciu sprawy idą źle pewnie sądzisz, że to wina braku pieniędzy, złej lokalizacji siedziby firmy, czy też niewłaściwego zarządzania. Jednak według E. Tysona przyczyną takiego stanu rzeczy jest osamotnienie właściciela. Osamotnienie właściciela sprawia, że zaczyna on stosować metodę prób i błędów, i często doznaje porażki. Tyson przestawia listę kroków, które pomogą Ci…

Być kreatywnym w biznesie

Brak pomysłów w istotny sposób ogranicza rozwój firmy. Być może twojej firmie nie brakuje ani pieniędzy, ani wiedzy, ani technologii, czy tez dobrych pracowników i oddanych klientów ale właśnie wyczerpały się świeże, nowe pomysły. Zwiększ kreatywność Faktem jest, że żadnej firmie nie uda się osiągnąć sukcesu bez kreatywnego podejścia do marketingu, ponieważ w marketingu wszystko…

Jak znaleźć dobrych pracowników

Prowadzisz firmę i w pewnym momencie stwierdzasz, że już sam sobie nie radzisz. Potrzebujesz pracowników. Oczywiście chcesz, żeby byli najlepsi. Jak ich pozyskać, o tym w artykule. Zacznij od najsilniejszych Na początku może ci się wydawać, że dodatkowi ludzie nie są potrzebni twojej firmie, jednak w miarę rozwoju przedsięwzięcia przyjdzie moment, kiedy będziesz musiał zatrudnić…

Jak szkolić i motywować pracowników?

Gdy posiadasz już dobrych pracowników, warto w nich zainwestować. Najlepszym sposobem na to jest przeprowadzenie szkoleń. Niestety często się zdąża, że właściciele małych firm szkolenia postrzegają jako koszt, a nie jako inwestycję. Gdy inwestujesz pieniądze w szkolenia dobrych pracowników, zwracają się one w postaci większej wydajności zespołu, co przyczynia się z kolei do zwiększenia obrotu…

Jak być dobrym menedżerem?

Prowadząc firmę jesteś osoba, od której czerpie się wzory (przynajmniej dobrze by tak było). Wielu spośród menadżerów, kierowników czy właścicieli małych firm nie zdaje sobie sprawy z faktu, ze pracownicy uważnie ich obserwują. Dla ciebie jako menadżera pierwszym krokiem w motywowaniu innych jest konsekwentne demonstrowanie takiego zachowania i takich nastawień, jakie chciałbyś, aby twój personel…

Czy istnieje idealny styl kierowania?

Panuje przekonanie, że ludzie rodzą się z właściwościami przywódczymi. Często boimy się pokierować ludźmi. Gdyż nie wiemy jak to robić. Jednak jak wynika z doświadczenia, większość ludzi może pełnić funkcje liderów, jeśli tylko otrzymają odpowiednie wsparci i możliwość rozwoju. Lider To, co wyróżni a dobrego lidera to osobowość. Osobowości trudno zmienić, ale nie zachowanie. Wielu…

Jak się nie stresować tylko racjonalizować

Z opublikowanego przez media raportu wynika, ze do najbardziej stresujących zawodów świata zalicza się: policjanta. strażaka, kontrolera lotów oraz przedstawiciela działu obsługi klienta. Jeśli prowadzisz małą firmę (często jednoosobowa) z pewnością jesteś ta osoba, która w głównej mierze ma do czynienia z klientami. sprzedając swój towar czy usługę musisz liczyć się z tym, ze napotkasz…