Czy małe firmy powinny inwestować w e-marketing?

Sądząc po rezultatach badania WebVisible i Nielsen Online czasy obszernych katalogów z firmowymi…

Dlaczego Twój biznes potrzebuje PR

Żeby utrzymać się na rynku nie wystarczy wysokiej jakości produkt i konkurencyjna cena.…

Co ważniejsze: produkt czy obsługa?

To nie produkt pozwala firmom przetrwać najtrudniejsze czasy, ale jakość kontaktu z klientem.…

Jak skonstruować firmową stronę www

Obecnie każde liczące się przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości i branży posiada witrynę internetową.…

Jaką nazwę wybrać dla przedsiębiorstwa?

Przedsiębiorstwa posługują się, w celu odróżnienia, swoją niepowtarzalną nazwą – czyli firmą. Przepisy…

20 zasad pisania listów reklamowych

1. Poznaj dobrze swoje USP (Unique Selling Proposition) Wielu ludzi zajmujących się sprzedażą…

Networking a młoda firma

Założyłeś swoje własne przedsiębiorstwo, chciałbyś pewnie i profesjonalnie wejść na rynek, potrzebujesz firmy,…

Jak pisać teksty promocyjne?

Co odróżnia firmy, które kwitną od tych, które mają trudności z pozyskiwaniem nowych…

Jakie hasło reklamowe wybrać?

Jedne z najsilniej działających nagłówków w tytułach, reklamach i korespondencji to wszystkie nagłówki…

Wizerunek marki w małej firmie

Współczesnemu konsumentowi niełatwo jest dziś nawigować na rynku nasyconym markami. We wszechogarniającym smogu…

Co jest najważniejsze w copywritingu?

Czy spotkałeś kiedyś elegancko ubranego, profesjonalnie wyglądającego sprzedawcę, który robił świetne wrażenie do…

Pomagaj klientom i sprzedawaj

Jeżeli skłonisz swojego potencjalnego klienta do dokładnego przejrzenia Twojej strony internetowej, szanse na…

Pokaż swoją ofertę w Google

Linki sponsorowane to jeden z najlepszych sposobów promocji w sieci. Przynoszą spore dochody,…