Metody badań marketingowych pierwotnych
Za pierwotne badania marketingowe możemy uznać takie, które możemy zastosować jako pierwsze w…
Małe, średnie i duże przedsiębiorstwa w Japonii
Japońskie firmy cenione na rynku za swą solidność, drobiazgowość oraz tanią siłę roboczą,…
Likwidacja pracowniczego programu emerytalnego
Pracowniczy program emerytalny stanowią zakładowe umowy emerytalne, pracownicze umowy emerytalne oraz umowy z…
Konsument w obliczu nieuczciwej konkurencji
Wraz z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o…
Konsument poinformowany o cenie
Poinformowanie klienta o cenie produktu, który zamierza nabyć nie jest jedynie obowiązkiem sprzedawcy,…
Kodeks etyczny SMB - c.d.
Zgodnie z założeniami Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego sformułowany i bezwzględnie przyjmowany przez jego członków…
Kodeks etyczny SMB
Przynależność do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (założonego w 1995 m.in. przez takie firmy jak:…
Kodeks Etyczny SMB - telemarketing i dystrybucja masowa
Podobnie jak w poprzednim artykule poświęconym tematyce Kodeksu Etycznego SMB, a w zasadzie…
Kasy rejestrujące czyli fiskalne
Zgodnie z obowiązującym prawem polskim większość osób prowadzących działalność gospodarczą z zakresu usług…
Kapitał początkowy a uprawnienia emerytalno-rentowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zobowiązany jest na wniosek osoby zainteresowanej do ustalenia dla niej…
Japonia - inne doświadczenia, prężne działanie
Każde państwo, w którym tworzone jest jakiekolwiek przedsiębiorstwo ma niemałe znaczenie dla funkcjonowania…
Keiretsu - co to takiego?
Czasami zdaje nam się, że potęga przedsiębiorstw to jedynie wymysł Zachodu. Że tylko…
Emocje ludzkie a reklama
Jak już wspomniano wcześniejszych artykułach na temat reklamy, nie wystarczy stworzyć projektu produktu,…
Eksploatacja kas fiskalnych
Podatnik stosujący kasę fiskalną obowiązany jest do dokonywania rejestracji każdej sprzedaży za pomocą…
Działalność gospodarcza obcokrajowców na terenie Polski
Po dziś dzień z wprowadzonymi niewielkimi zmianami obowiązują przepisy dotyczące zakładania przedsiębiorstw czy…
Dobór próby w badaniach marketingowych
W badaniach marketingowych kierujemy się metodami doboru próby stosowanymi w socjologii. Przyjęło się,…
Co to jest merchandising i jak go wykorzystać?
Merchandising – pochodzi od angielskiego słowa ‘merchandise’, które oznacza dobra przeznaczone na sprzedaż,…
Czym są badania marketingowe?
Prowadzenie badań marketingowych jest domeną nie tylko wielkich przedsiębiorstw, ale powinno być ważnym…