Konsument w obliczu nieuczciwej konkurencji

Wraz z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o…

Konsument poinformowany o cenie

Poinformowanie klienta o cenie produktu, który zamierza nabyć nie jest jedynie obowiązkiem sprzedawcy,…

Kodeks etyczny SMB - c.d.

Zgodnie z założeniami Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego sformułowany i bezwzględnie przyjmowany przez jego członków…

Kodeks etyczny SMB

Przynależność do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (założonego w 1995 m.in. przez takie firmy jak:…

Kodeks Etyczny SMB - telemarketing i dystrybucja masowa

Podobnie jak w poprzednim artykule poświęconym tematyce Kodeksu Etycznego SMB, a w zasadzie…

Kasy rejestrujące czyli fiskalne

Zgodnie z obowiązującym prawem polskim większość osób prowadzących działalność gospodarczą z zakresu usług…

Kapitał początkowy a uprawnienia emerytalno-rentowe

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zobowiązany jest na wniosek osoby zainteresowanej do ustalenia dla niej…

Japonia - inne doświadczenia, prężne działanie

Każde państwo, w którym tworzone jest jakiekolwiek przedsiębiorstwo ma niemałe znaczenie dla funkcjonowania…

Keiretsu - co to takiego?

Czasami zdaje nam się, że potęga przedsiębiorstw to jedynie wymysł Zachodu. Że tylko…

Emocje ludzkie a reklama

Jak już wspomniano wcześniejszych artykułach na temat reklamy, nie wystarczy stworzyć projektu produktu,…

Eksploatacja kas fiskalnych

Podatnik stosujący kasę fiskalną obowiązany jest do dokonywania rejestracji każdej sprzedaży za pomocą…

Działalność gospodarcza obcokrajowców na terenie Polski

Po dziś dzień z wprowadzonymi niewielkimi zmianami obowiązują przepisy dotyczące zakładania przedsiębiorstw czy…

Dobór próby w badaniach marketingowych

W badaniach marketingowych kierujemy się metodami doboru próby stosowanymi w socjologii. Przyjęło się,…

Co to jest merchandising i jak go wykorzystać?

Merchandising – pochodzi od angielskiego słowa ‘merchandise’, które oznacza dobra przeznaczone na sprzedaż,…

Czym są badania marketingowe?

Prowadzenie badań marketingowych jest domeną nie tylko wielkich przedsiębiorstw, ale powinno być ważnym…

Badania marketingowe to nie badania rynku

We wszystkich tych pytaniach i stwierdzeniach należy uwzględniać przede wszystkim cele sprzedaży i…

Co robić w sytuacji niskiej sprzedaży?

Spadek wyników sprzedaży jest jednym z najbardziej niepokojących symptomów złego funkcjonowania produktu na…

Badania marketingowe - ciąg dalszy

W każdego rodzaju badaniach marketingowych bardzo ważne jest takie ich przeprowadzenie, aby wyniki…