Na kogo zarejestrować domenę? Osobę prywatną czy firmę?

Właściwy wybór abonenta firmowej domeny pozwala uniknąć wielu problemów i zapewnia ciągłość działania…

4 najważniejsze elementy każdego startupu

Inwestycja w startup wiąże się z ogromnym ryzykiem. Zarówno inwestorzy prywatni, jak i…

Czy warto uruchomić stronę na darmowej subdomenie?

Dostawcy hostingu oferują klientom adres internetowy we własnej domenie. Dzięki temu mają darmową…

Zacznij sprzedawać w Internecie

Jesteś właścicielem małej firmy handlowej? Sprzedajesz niewiele, a na samą myśl o rosnących…

Instagram, czyli jak wykorzystać obrazy w internecie?

Większość polskich firm chcących prowadzić swoje działania marketingowe w social media wybiera przede…

Jak bloger może pomóc w biznesie?

Blogerzy to ostatnio bardzo modny temat. Rozmawia się o ich kompetencjach, o ich…

Google Adwords: jak podnieść pozycję obniżając stawki?

System aukcji Google AdWords nie jest prostym systemem działającym w oparciu o licytację…

Moja strona www nie działa, co teraz?

Wpisujesz adres witryny i zamiast niej widzisz komunikat od przeglądarki. Strona jest niedostępna.…

Yandex, czyli rosyjska wyszukiwarka wygrywa z Google

System Google AdWords daje możliwość prowadzenia globalnych kampanii reklamowych we wszystkich częściach świata.…

7 złotych zasad skutecznej „coming soon page”

Zanim powstanie właściwa strona internetowa, gdy kupiłeś już domenę, warto zdecydować się na…

Jak skuteczne prowadzić firmowego bloga?

Marketing treści od zawsze cieszył się silną pozycję w działaniach marek. Te, które…

7 SEO grzeszków właścicieli stron www

Teraz, gdy Google coraz śmielej wprowadza nowe udoskonalenia swojego algorytmu, niezwykle istotne staje…

Google Analitics: jak czytać dane i unikać błędów?

Systemy reklam internetowych oraz programy analizujące ruch na stronach internetowych (np. Google Analytics)…

Jak prowadzić SEO na własną rękę?

W sieci istnieje wiele poradników na temat skutecznych metod pozyskiwania linków do strony.…

Jakie parametry sprawdzić wybierając firmowy e-mail?

Adres e-mail w domenie z nazwą firmy nie tylko wygląda profesjonalnie, ale wpływa…

ABC tworzenia serwisów społecznościowych

Największe serwisy społecznościowe swój sukces zawdzięczają zrozumieniu zasad funkcjonowania sieci i samej natury…

5 mitów na temat testowania usability

Testowanie usability jest zdecydowanie najczęściej stosowaną metodą oceny użyteczności strony WWW. Niestety, często…

Test A/B w e-biznesie: jak się to robi?

Prowadzenie działalności w przestrzeni internetowej nie należy do najłatwiejszych przedsięwzięć. Musisz zarządzać wieloma…